INNER YOGA

HATHA Yoga


De yogahoudingen bevorderen een rechte wervelkolom, sterkere spieren met een betere doorbloeding. De adem is het hart binnen de Yoga en is de kracht die lichaam en bewustzijn (geest) verbindt. Tijdens een Hatha yogales wordt er veel aandacht besteed aan de ontspanning van lichaam en geest door middel van gerichte adem en concentratie-oefeningen. Een yogales bestaat uit een combinatie van staande, zittende en liggende oefeningen, gevolgd door een liggende eindontspanning. De bewegingen en houdingen in de lessen zijn door iedereen gemakkelijk uit te voeren, dus voor elk niveau. Voor Hatha Yoga hoef je niet lenig te zijn


 

©2013 Inner Yoga Hoofddorp | Voorwaarden

Neem voor een Hatha yoga les makkelijk zittende (sport) kleding mee, een badlaken voor de yogamat en een vest of deken voor aan het einde van de les tijdens de eindontspanning. Een yogamat kun je gebruiken van Inner Yoga evenals een kussen, plaid of oogmasker. De les is op blote voeten, maar als je snel koude voeten hebt kun je ook je sokken (met antislip) aanhouden. Na iedere les drinken we gezellig een kopje Yogi tea samen.

 

Inner Yoga kan Bedrijfs Yoga, Zwangerschaps Yoga en Kinder Yoga verzorgen. Privé yogalessen worden tevens gefaciliteerd , vraag naar de mogelijkheden!

Yoga Swing Yoga (Aerial Yoga)

Een doek (yogaswing) je lichaam en de zwaartekracht. Meer heb je niet nodig voor Yoga Swing Yoga. Je wordt fysiek en mentaal uitgedaagd terwijl je door de lucht zweef.

Een unieke manier om jouw yoga te beleven en je al bestaande yoga te verdiepen. We hebben plaats voor 10 hangmatten waardoor we een persoonlijke sfeer benaderen in de studio. We gebruiken de hangmat op diverse manieren om ons te verlengen, te strekken, kracht op te doen en natuurlijk te ontspannen. Door de positieve en helende werking van de hangmat ervaar je een verlichting van stress, een verbetering van een aantal rugklachten doordat de wervelkolom door de zwaartekracht totaal verlengd wordt. Door bewust en onbewust de buikspieren te versterken in de hangmat creëren we een goede houding en dus een positieve invloed niet alleen op de onderrug maar ook op ons zelfvertrouwen.